【夠鐘食藥】『媽媽,媽~媽,媽~』

有朝早我同雞爸起身冇耐,大家望望對方,都不約而同問咗對方一句:「噚晚瞓得好差呀?」

佢:「係呀,阿卷成晚喺度跳嚟跳去,米米又瞓喺中間。」
我:「頭頭成晚喺床邊抓我,要我抱佢上去一齊瞓,痴鬼線㗎,點抱呀?佢學埋B婆啲嘢呀!」
佢:「一天光你個仔就嗌啦又!」

我:「你個仔呀!我聽到呀,嗌媽媽呀嘛!」

你冇睇錯,我哋都冇聽錯,波波雞真係識嗌『媽媽』,仲係發音發得好四正…

佢一天光就會喺廳度行入房,邊行邊擘大喉嚨大嗌『媽媽,媽~媽,媽~』,我初初未發現嗰時仲以為自己瞓覺有幻聽。係之後有一日我失失哋眠,到天光都未瞓到,就發現佢識嗌媽媽…
不過每次我想起身拎電話錄佢音影佢片時,佢就會好快發現唔再嗌,有好幾次我都捉到佢係要我哋瞓到唔郁或者雞爸扯晒鼻寒嗰陣,佢先會專登咁大聲嗌。佢根本係想擾人清夢!我哋本來諗住唔理佢,由得佢嗌吓就收聲嘅心態繼續瞓,點知個衰仔變本加厲,直程喺床邊大嗌『媽媽~媽』,再繼而直接跳上我哋身度抓抓哄哄,總之一定要整親我哋啦!我同雞爸好多時都會望望對方,之後講『你個仔呀…好煩呀。』
但係每次講到最尾,都會係『但係到佢走咗嗰時,就以後冇咗佢把聲,冇咗佢煩屋企會好靜…』做結尾。雖然佢真係好煩好嘈好曳好賤格,不過我哋愛~

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

隱私權保護政策

請細閱並示意接受以下私隱政策及免責聲明,按下「接受」表示你已同意並願意接受香港藥房格價網站內之私隱政策及免責聲明。