【夠鐘食藥】你個屎忽仔好現真身啦喎

以前糯米雞細個時出親街,例牌一上車就會瞓覺,到落車時就會精神奕奕四圍玩,見人就會嗲,係一隻不折不扣嘅世界仔。

而家?一樣一上車就即瞓,但係已經唔會再四圍玩,淨係會縮埋一舊成舊蕃薯咁。我都係最近先知原來佢已經抗拒咗出街,佢已經決心做一隻深閨的小雞了。
上次帶佢出街諗住可以同哥哥姐姐玩吓,點知去到佢對任何人都冇反應,就連餵零食俾佢都唔食…哥哥姐姐見到雞仔咁,就同我講『你又話佢好曳嘅?好乖喎!你平時屈佢㗎?佢明明就好乖好定』。我望住鵪鶉雞,心諗『你個屎忽仔好現真身啦喎!而家有新鮮生面口嘅肉俾你咬呀!快啲去咬到佢標肉汁啦!就好似你平時咬我一樣咁咬就得㗎啦』。雞眨眨眼望我,一副睬我都傻嘅樣…

就係咁,鵪鶉雞好乖好安靜,完全冇搞搞震咁瞓足兩個半鐘…到我哋返到屋企後,佢又繼續跑跑跳跳撩交打咬人。唔知係咪做咗公公後,又太耐冇出過街,佢已經完全融入家中,已經完全唔願意離開家半步…即係養純了的豬。

以前出街好英偉的雞不見了,係有少少傷心嘅,難得有隻貓仔肯出街。不過而家都冇打算再訓練返佢等佢習慣多出街,就繼續做家中大惡爺,出街鵪鶉雞嘅籮柚仔啦。反正我…抱住你都已經覺得好重啦肥仔,再拎埋你個籠仔真係直接斷手。

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

隱私權保護政策

請細閱並示意接受以下私隱政策及免責聲明,按下「接受」表示你已同意並願意接受香港藥房格價網站內之私隱政策及免責聲明。