【夠鐘食藥】廿幾蚊一罐嘅罐罐咁就被嫌棄了

波波雞嘅化驗報告已出。醫生話佢冇尿道感染冇菌,純粹係晶石問題。應該都算係好好彩嘅~晶石不致於大到塞住尿道,而家仍然可以日日放到一條強勁嘅水柱出嚟!至少鬆咗一口氣。晶石問題方面,醫生就話要多飲水多小便,等晶石可以易啲散易啲排出,四星期後可以再驗多一次小便,睇吓有冇少到晶石。

雖然拎報告時,我都買咗泌尿問題方面嘅處方罐頭,希望可以多多少少幫到啲,但係個衰仔竟然聞兩聞就唔食,廿幾蚊一罐嘅罐頭咁就被嫌棄了。唯有繼續食返佢原先食開嘅普通罐頭,加水加水再加水,之後再針筒灌水灌水再灌水。貓每日身體所需要嘅水份係每公斤60ML左右,波波雞而家有3.7公斤,即係至少要222ML水~咁計一計,平時主要以濕糧罐頭為主食嘅佢,需要特別灌水嘅ML數應該唔會令佢覺得好難受。

不過用針筒灌多幾次水之後,佢開始一見到針筒就瞳孔放大雞咁眼望住我,好似想話我知『你又嚟?唔好啦,我就死啦』,到真正灌佢水時,佢就會好精靈咁吐返啲水出嚟,真係好鬼精靈嘅啫。所以我又轉咗個方法,就係用之前網購返嚟嘅木魚片加熱水,攤凍之後再俾佢飲,又或者雞肉乾再加熱水浸到出味,又成為另一味有味水!

而家我全家都好幸福,日日都飲多咗好多水,包括我自己。因為我都好怕自己有尿石~諗起都覺痛…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

隱私權保護政策

請細閱並示意接受以下私隱政策及免責聲明,按下「接受」表示你已同意並願意接受香港藥房格價網站內之私隱政策及免責聲明。