【夠鐘食藥】我唔駛要咁多藥,我要一粒得㗎啦

有日一位女士入到嚟診所。

佢行埋嚟登記處:「你可唔可以解釋吓我而家係咩情況呀?去到邊個stage?」
從你個外表睇,你而家應該係中年階段,正準備步入老年…
我:「請問有咩事呀小姐?」
佢掉包藥上枱:「我噚日先嚟睇過,到而家一啲咳都冇止到,仲係咁咳」

係?你講咗咁多句,都冇咳過一聲啊,肯定係你見到我就藥都唔駛食~嚟,姐姐俾張相你返去日日對住呀。

我望望啲藥:「你…食咗一次藥咋?」

佢:「我食過一次覺得冇咩效,都仲係咳嘅!」
我:「醫生開咗三日藥俾你,你食一次唔會即刻見效啦~」
佢:「你開三日藥唔通我就要食足三日咩?」
咁快好返嘅,嗰啲係仙丹啊姑姑!
我:「你不如食埋啲藥先~如果真係都仲未好先再過嚟啦」
佢:「我而家去到邊個stage呀?你唔識答唔緊要,搵個識答嘅嚟同我講!你唔識答都同我換藥呀!啲藥唔得先冇效呀!」
我:「…你食得一次,你份藥醫生都跟足你嘅病情嚟開~氣管藥有,咳藥有,收鼻水都有~你食埋先啦」
佢:「我唔駛要咁多藥,我要一粒得㗎啦,你照收我咁多日錢我ok㗎,錢我真係唔care。」
如果我有『含笑半步釘』,我一定讓俾你…
我:「我嘗試吓幫你問醫生有冇得換藥啦,都十有九係冇得換㗎啦,因為你真係食得嗰一次…」

問完醫生,醫生加多粒維他命俾佢…
我:「咁…醫生加咗藥俾你~你再試吓有冇好啲啦」
幾日後,小姐再嚟,佢拎住當日加嘅維他命藥袋嚟:「呢個好呀!我淨係食呢隻都已經冇咳啦!我就係要呢隻!我淨係嚟配呢隻擺定喺度得啦!」

維他命好嘢…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

隱私權保護政策

請細閱並示意接受以下私隱政策及免責聲明,按下「接受」表示你已同意並願意接受香港藥房格價網站內之私隱政策及免責聲明。