【夠鐘食藥】我賣咗間屋都唔會俾你哋

有日一位阿姨帶住婆婆嚟到診所。
阿姨:「姑娘,我阿媽想入老人院,佢要做呢啲檢查呀」
我:「好呀,麻煩你俾婆婆嘅身分證明文件我呀,我同佢登記先」
企喺身旁嘅婆婆問:「係咪真係要去嗰度住呀?」
阿姨:「媽,乖啦,我會成日過嚟睇你㗎」
婆婆:「我唔想去生保地方呀,生保床我唔慣呀」

阿姨:「唔好咁啦媽,我哋之前傾好咗㗎嘛?我會成日過嚟睇你㗎啦」
婆婆:「我自己行得走得都唔駛你照顧,我自己喺屋企都冇問題呀」
阿姨:「屋企地方細都冇位俾你啦」
婆婆:「我阻得幾多地方呀?老人院有幾大地方俾我呀?咪又係一個床位」
阿姨:「嗰度有好多人陪你呀嘛,你去到唔怕悶呀」
婆婆:「我要嗰啲人陪我做咩呀?我唔要嗰啲人呀,我都唔識佢哋」
阿姨:「唔好再講啦,話咗去㗎嘛,屋企真係冇位啦。阿孫都大啦,佢都要自己一間房㗎」
婆婆:「我真係唔想去呀」

阿姨問我:「姑娘,登記完呀?可唔可以快快趣同佢做咗先呀?」
我:「但係你哋好似未傾掂啊?不如傾好咗先啦」
阿姨:「傾好咗㗎啦,唔駛理佢㗎,老人家係咁麻煩」
我:「做檢查唔係望兩望就得㗎,都要婆婆配合嘅,如果佢同意嘅就當然冇問題,但係佢唔同意我哋都唔可以迫佢做檢查嘅」
阿姨:「幫吓手啦,責住佢嚟做又好,綁住佢嚟做又好,今日點都要做㗎啦,佢唔走我哋邊有地方住呀」
婆婆一直都喺你身邊聽住你講嘢…
阿姨:「姑娘拍硬檔呀」
婆婆出聲了:「間屋我嘅,伯爺公走咗,你就趕埋我走。你返嚟住嗰時話要照顧我,我至俾你哋一家幾口嚟住…」
阿姨:「阿孫大啦嘛,老人院有咩唔好呀?又多人陪你,你又唔駛咁悶。」

婆婆指住阿姨個頭:「你哋要住大地方就自己扯,我賣咗間屋都唔會俾你哋!」

講完之後忿然離開診所。
留低阿姨企咗喺度,佢望望我:「哎,啲老人家真係寧舍煩,我遲啲再同佢過嚟呀」
自此,我就再冇見過佢哋。

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

隱私權保護政策

請細閱並示意接受以下私隱政策及免責聲明,按下「接受」表示你已同意並願意接受香港藥房格價網站內之私隱政策及免責聲明。