【夠鐘食藥】我隨風而嚟隨風而去~

自從上次一拳睡羅漢無情拳後,波波雞再次離開我嘅懷抱。

係我抵死,我明嘅。仔又係我自己叫佢走,之後又叫佢返嚟,點知自己發瘟請咗佢食一拳又趕走佢…

嗰日之後我有啲唔開心,一心諗住『唉,算啦,反正我做咩都係錯嘅啦,由佢啦,勉強冇幸福』。我再冇時時刻刻提住波波雞啲罐頭係邊個買,亦再冇夾硬抱起佢瘋狂啜佢面珠兼不停講『你係媽媽個乖豬B呀』。我變得自暴自棄…

雞爸望見我一副這些機會不是我的樣撻咗喺床度,佢問我『你唔再叫波波雞同你瞓啦?』。我都繼續一副死樣回答『算cow數啦,我放棄啦,我隨風而嚟隨風而去~我係一粒塵呀』,雞爸望望我,可能心諗從來未見過一粒塵係咁有份量,佢冇講出口,自己靜靜行開算。而波波雞喺床邊望望我,我望住雞講『你鍾意瞓邊就瞓邊啦,肥婆以後唔迫你㗎啦,你鍾意爸爸嘅話就去同爸爸瞓啦』。波波雞好似聽得明我講咩咁,佢自己行咗出房…

到半夜我一醒,發現波波雞瞓咗喺床邊,佢係貼住我咁瞓,而唔係瞓喺我同雞爸中間!我摸摸佢,好感動咁講『你終於生性啦,終於知道瞓喺媽媽身邊係最好啦?』。波波雞輕輕『嗯~喵』一聲。到第二日我同雞爸講返佢噚晚自動自覺瞓喺床邊,而唔係我哋中間…

雞爸面有難色咁答我『阿雞醒呀!佢都知道你嗰晚根本係想打我,所以佢先唔再瞓喺我側邊…』噢,今舖我都唔知可以點拆啦~

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

隱私權保護政策

請細閱並示意接受以下私隱政策及免責聲明,按下「接受」表示你已同意並願意接受香港藥房格價網站內之私隱政策及免責聲明。