【夠鐘食藥】糯米雞係咪壞咗呀

大家成日話糯米雞嗲,我先係嚇一跳,然後得啖笑。

我對『嗲』嘅定義可能比較唔同,糯米雞喺我眼中係一個『煩』字…

舉個例:半夜三更佢想上床瞓覺時,正路佢識行識跳咪自己跳上床囉。但係佢係唔會,佢會喺床邊先嗌一輪,再等我望吓佢,之後再嗌一輪,最近我都稱佢呢類行為做『雞啼』。到佢嗌飽啦,佢就會自己跳上嚟旁觀我一輪,再跳上枕頭,再望我一輪。我有時都會忍唔住開口問佢:「你前世係變態佬嗎?」。到望完啦,佢就會出手撥吓我隻眼呀鼻呀頭髮等等,總之佢撥到睡意攻心,佢就會用個死人大屎忽隊埋嚟一齊瞓。
嗲嗎?
再舉個例:我坐喺梳化睇電視時,佢喺房見到後會立即衝埋嚟,衝埋嚟做咩呀?望望我,再跳上電視前成尊佛咁坐喺度。衰仔,你食玻璃大的嗎?定係你變態到要我眼中只能望住你…
真係嗲?

嗲同煩,其實都係一線之差。有冇好心人可以幫我傳遞訊息俾糯米雞知道『你做多咗呀!OVER晒啦!』,你唔好以為你成身毛,我就會覺得你特別可愛啊。米米夠多毛囉~佢晚晚瞓覺想同我一齊瞓時,都會靜靜哋咁行埋嚟,好貼心咁怕整親我驚動我,慢慢慢慢再慢慢咁放輕動作瞓喺我隔離。邊似得糯米雞咁晚晚雞啼,好似喺度大嗌『朕要休息啦!人嚟!侍寢!』

其實糯米雞係咪壞咗呀?佢係咪要返工廠維修呀?間工廠喺邊呀?有冇人話到俾我知…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

隱私權保護政策

請細閱並示意接受以下私隱政策及免責聲明,按下「接受」表示你已同意並願意接受香港藥房格價網站內之私隱政策及免責聲明。