喉痛婦嫌輪候時間太長 無理辱罵穿防護衣醫生 「你哋醫生啲命就特別矜貴」

本港第三波武漢肺炎疫情嚴峻,公立醫院不勝負荷,一眾醫護為了救人疲於奔命。但一名普通科門診醫生日前在網上吐苦水,指有一名女病人因喉嚨痛而來求醫,但對方不滿輪候時間太長,竟然反指罵他穿戴防護裝備,「咁怕死唔好做醫生啦」。對此,他大感委屈,坦言:「好憤怒,好委屈,好灰,好洩氣……」

Facebook專頁「HA Secrets」於上周五(7月31日)刊登了一名普通科門診醫生的投稿。該名醫生指出,鑑於武漢肺炎疫情肆虐,日常繁重的工作已令他很趕急、很大壓力;遇着善良的公公婆婆,會跟他說:「醫生,多謝你照顧我哋,記住多啲休息,保住自己個身體。」

惟日前他遇到一名喉嚨痛的女病人,一入醫生房便大罵他發洩,

「一入來就大大聲聲話:『又話叫人少啲出街,又話叫人唔好聚集,睇下喉嚨痛都要等成個鐘……』跟住佢望住我話:『又口罩又面罩,仲要將我張櫈攞到九丈遠,你哋醫生啲命就特別矜貴嘅,我條命呢就唔值錢嘅!』」

醫生聽到後只好「當聽唔到」,繼續詢問她的旅遊史、職業史、接觸史及群聚史等,並檢查有否頸淋巴結;確認她沒有發燒或其他嚴重病徵後,便開藥並著她接受深喉唾液檢測。未料,對方竟即時發難道:

「有冇搞錯啊,喉嚨痛喉嚨都唔睇吓,你有冇醫德㗎 ?咁怕死唔好做醫生啦!係咪我有新冠肺炎你就由得我死唔醫我呀?」

Dirty Team醫生:日日畀病人「問候」

「家下我真係唔知點樣可以做好我呢份工,每日打電話問症時都被patient(病人)『問候』。」另一名在「Dirty Team」工作的醫生亦投稿指出,近日不少確診患者因無法出院等原因,而對醫護人員作出人身攻擊,

「由同事的profession (專業)到人品都齊,仲話我哋『收份糧就係預咗』。」

對此,他感到十分不忿,譴責部分確診者應反思自己為何會被感染,

「人身攻擊我哋醫護係只反映出你對你自己的失望,而唔係我哋的過失。我哋有叫過你減少外出,洗手,戴好個mask(口罩),但你哋都仲走去shopping(行街),行山,食好嘢,唱K,搞party(派對)……咁我哋又有無人身攻擊過你?」

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

隱私權保護政策

請細閱並示意接受以下私隱政策及免責聲明,按下「接受」表示你已同意並願意接受香港藥房格價網站內之私隱政策及免責聲明。