【夠鐘食藥】以前嘅運氣好似返晒嚟啦!

自從糯米肥雞用咗人類BB尿片之後,爆屎機會少咗,甩片機會少咗。對比下淘寶用嘅寵物尿片,質素的確好鬼差,不過嗰時我冇得揀冇得嫌棄佢,唯有焗住用。以前每次佢爆屎得嚟又唔會整到一屋屎,我都覺得自己係同死神玩緊俄羅斯輪盤咁,每次都會覺得係賭緊運,總會覺得運氣都會有用盡嘅一日。

而家用咗人類BB尿片,吸濕能力好咗,包覆範圍更好,又有顯濕線顯示係時候要換片,不過就算佢真係有尿滲咗出嚟,糯米肥雞嘅小雞雞周邊毛毛都仍然好乾爽,我仲試過好似人哋賣尿片廣告咁用手摸落返濕咗嘅尿片度,我隻手都仍然係乾爽冇水㗎!之後就會不禁讚嘆:「啊!真係人類史上最偉大嘅發明啊!」

至於你問點解交完尿都仲會有尿滲出嚟,因為只要佢一有少少尿喺膀胱入面,佢一跑一郁啲尿就會喺膀胱內動蕩~蕩吓蕩吓就捐咗出嚟。就好似頭文字D拓海送豆腐咁,揸車一CHOK啲,入彎入得唔靚仔,啲豆腐同車入面嗰杯水咪BYEBYE囉~證明糯米肥雞天生係一個粗心大意得嚟又好濕滑嘅司機。
至於屎啦喎…都係繼續咁爆啦~都係好爛好濕啦,不過塊尿片質素高咗咁多,佢個屁股都冇咁受罪。佢已經好耐冇脫肛了,我亦都好耐冇再見到佢屁股紅紅。以前嘅運氣好似返晒嚟啦!

以前有幾難捱難過都開始唔多記得啦~我哋都一齊共同進步同成長了!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn