【夠鐘食藥】冇咗佢喺屋企 我真係好唔慣

上星期我將糯米肥雞安置咗喺寵物酒店渡假兩日~

有呢個安排前,我問咗好多間寵物酒店有冇店員識人手放尿,接唔接受到照唔照顧到大便失禁嘅貓。有好多間都直接回覆『唔收』,明嘅~大便失禁之餘仲要唔係一粒粒,係一PATPAT,又真係做多好多功夫。我亦有搵過寵物保母,特別向自稱做過獸醫助護嘅埋手,不過有幾個都係『我唔識放』…

反而而家呢間喺我詢問期間,佢雖然表明佢唔識放尿,但係佢主動叫我帶糯米肥雞過去俾佢試吓,佢願意學亦願意照顧大便失禁嘅貓。嗰一刻我覺得自己見到曙光呀!到當日我湊咗糯米肥雞過去,雞爸示範完點放尿,店員用咗四十分鐘就學識了!仲要唔止一個人學識,係兩個人都學識~

我突然覺得之前問過嗰啲做過獸醫助護嘅寵物保母都可以失業了。我爭啲就係現場撒花歡呼!安置好雞,我一離開寵物酒店就即刻開CAM睇佢做緊咩…一睇,我就睇足兩日了。原先我安排雞去酒店,係想試吓佢仲有冇分離焦慮症,兼睇吓自己仲有冇機會去旅行~點知到最後佢咩事都冇,反而眾人都認為我先係分離焦慮症患者。

自從呢兩日之後,我覺得我已經習慣咗糯米肥雞日日喺屋企嘈鬼住晒,朝朝用屁股坐住我個頭企圖臭醒我。冇咗佢喺屋企,我真係好唔慣…

以前成日聽人講糯米雞冇咗我唔得,而家係我冇咗糯米雞唔得啊。佢已經入侵晒我嘅生活了。

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn