【夠鐘食藥】多謝你揀咗我,揀咗呢個家

我家除咗糯米肥雞係收養嘅之外,米米都係收養返嚟嘅。

米米當初返到嚟惡到不得之了!掂吓手仔都要咬我嘅,邊個喺佢面前行過,不論人定貓定狗,都要食佢嘅貓抓拳,佢個眼神永遠都係帶住一股怨氣。呢個情況維持咗以年計算嘅日子…

不過我好阿Q咁同自己講『呢個可能係佢嘅性格,好型呀喂』。到唔知邊一年嘅冬天,我喺床上享受緊被窩嘅暖笠笠,佢跳上床頭望望我。
我問佢:「做咩呀?想入被竇呀?入嚟啦,好凍呀」
佢好慢好慢咁行落嚟枕頭,思疑咗一陣就捐咗入被竇了。
嗰晚我前所未有同佢共處喺一個小空間,亦前所未有咁近…多謝米米你願意接受我。
之後嘅日子,我不停嘗試同佢建立更好嘅關係,我開始握住佢最憎俾人摸嘅手,餵佢食零食,日子有功。佢已經唔會再咬我抓我,佢而家會喺我面前反肚俾我摸,每朝早都會用個頭頂頂我嗌醒我,晚晚會痴住我背脊瞓…

證明冰山真係可以擘開,米米由一開始攻擊力特強,而家變成一隻任我摸嘅小綿羊,仲非常識得嗲人同鍾意痴住人。呢啲都係需要時間培養出嚟,米米,多謝你揀咗我,揀咗呢個家~

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn