【夠鐘食藥】如果砂盤沒有屎

今年唔知行好運定很衰運~

八月時有隻好不得了嘅貓仔(糯米雞)入咗屋,幾個月以嚟不停進出診所求醫,嗰種攰真係可以令我瞓足三日三夜。到最近,大家都終於放棄治療,因為按現時嘅動物醫療根本冇得根治問題,糯米雞嘅病都只係轉移為一世嘅照顧。喺四出求醫時,我成日都會諗『如果有得做手術嘅,應唔應該做呢?』,手術對於佢應該係一個大難關,所以我成日都會喺呢個問題入面自轉。

當然,最後證明我真係諗多無謂。先天基因缺陷引起嘅問題,即使我願意用金錢用時間去換取…都冇可能會得到我想要嘅嘢。呢個就係人生中需要面對需要接受嘅無奈現實。我唔係素食者,冇權講咩嘢大愛~但係我至少想喺我能力範圍內做到嘅,都盡量去做。一隻活生生嘅貓就喺眼前,每日佢都好努力展示俾大家睇佢有幾咁想生存落去。所以呢個家,佢值得擁有,佢係需要留低的。絕對唔係因為佢自身有大小便失禁問題就將佢送養到其他機構協會。機構協會嘅,都係以一敵百,與其留佢喺其中一個籠一個小房,不如留喺我屋企,雖然我可能未必係最好嘅人選,但係我會盡力。

最近我將我呢幾個月嘅感受,同面對嘅嘢放咗喺本<糯米雞屎尿屁生活>度,未來日子我都會喺呢個專欄分享吓照顧佢哋嘅點滴,順便賺醫藥費(笑)。

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn