做運動後飲運動飲品反而越飲越肥? 營養師拆解飲運動飲品正確時機

很多人習慣運動後都會飲運動飲品補充體力,不過原來在錯誤時機飲用運動飲品,有機會達不到運動減肥的效果!註冊營養師陳穎心 Harriet 在 Facebook專頁 分享,其實緩步跑、踩單車後飲用運動飲品未必適合。

全文如下:

有客人問:「唔知點解以前自己減肥,差唔多日日,又唔算食得好誇張,但係都冇乜落磅。」當我了解到他做運動的習慣,便發現問題可能來自他飲用的運動飲品。

這位客人每次跑30至45分鐘,想著出了這麼多汗,要補充水份及電解質,於是會飲1至2樽運動飲品。

不過,運動飲品的主要成份除了水及電解質,還有糖。

如長時間(超過1小時)的劇烈運動期間適量飲用,的確可以補充運動期間消耗的水份、糖及電解質,有助減低疲勞、提升運動表現、維持肌肉正常運作、避免體溫過高或者中暑。

不過,以一般人的運動量而言,1小時以內的緩步跑、踩單車、太空漫步等,只要飲清水補充水份已經可以。

不同品牌的運動飲品成份不同,熱量由每100毫升30至70卡路里不等。如果選擇了較高卡路里的運動飲品,攝取的熱量可能比運動消耗量更多。這樣,不但只減不到磅,久而久之反而可能會增磅。

如果要飲運動飲品,記住先小心睇清楚產品上的營養標籤,或選擇零卡路里的運動飲品。

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn