青衣大叔去診所不戴口罩兼吐痰 被勸反斥:頭先去飲茶都唔戴啦!

一名女網民發帖,指20日在青衣城一間診所內,目擊一名大叔不戴口罩兼吐痰,缺德行為令人為之側目。

該名女網民在Facebook群組「香港突發事故報料區」發帖,指事發於20日早上8時45分至11時15分左右,在青衣城一間診所內目擊以下一幕,「唔戴口罩的阿伯睇醫生……畀人罵……仲話返人後生就串咀……仲要吐埋痰……」

她續指,其他人見狀後大叫報警,大叔遂拿出口罩,「咪戴返吓,之後再除」。而且,大叔又表示覺得戴口罩不舒服,

「仲要唔係一罵就戴返,仲不停解釋,話係政府口罩呀,好廢呀好焗呀,講完一輪先戴。」

而更令人側目的是,大叔被多人勸籲、甚至斥責後,反而發惡鬧人,

「佢罵返人,後生就串咀……仲話自己頭先去飲茶都唔戴啦!」

此事引來網民熱議,不少人直斥大叔自私缺德,「日日咁多單,咪就係多得呢啲人囉」、「即刻報警啦」、「又唔係無口罩,但死都唔肯戴好,染疫睇醫生都救唔到你啦,仲要累人累物!」

此外,亦有其他商戶留言,表示認出大叔是「慣犯」,「呢個阿叔早一兩星期嚟過我舖頭問嘢,又係咁拉低個口罩問嘢,我話你帶返口罩先,來來回回幾次都拉低返個口罩,我同事叫咗佢出門口先畀佢問,啲口水噴晒出嚟,佢又不停講(口罩)好焗講唔到嘢!」

患者大聲說話可播毒 1分鐘產逾1,000粒病毒飛沫

美國早前一項研究發現,患者即使不打噴嚏、不咳嗽,在密閉環境大聲交談1分鐘,已經可以產生逾1,000粒帶病毒的飛沫,並可在空氣中停留超過8分鐘,恐傳播武漢肺炎。

另德國一間科技產品公司早前以「紋影顯像技術」(Schlieren)實測「戴口罩」與「沒戴口罩」氣流變化,結果發現無論是呼吸、說話或咳嗽,在沒戴口罩的情況下,氣流都會出現劇烈變化;至於戴上口罩後,則幾乎不會對氣流產生任何影響。該公司指出,戴上口罩可阻止呼出氣霧或飛沬,從而有效降低傳染武漢肺炎風險。

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn